Stai sus ajuta sa pierzi in greutate, Principiile pierderii în greutate cu succes după naștere acasă

5 EXERCIȚII care te ajută să scazi repede în greutate

Follow on Instagram Acest exercițiu te ajută să-ți relaxezi mâinile. Imaginează-ți că trupul arde greutatea corpului de grăsime este un pilon și că mâinile tale sunt niște frânghii legate de el.

5 EXERCIȚII care te ajută să scazi repede în greutate

Dacă cineva întoarce pilonul, frânghiile se vor mișca. Stai cu picioarele depărtate la nivelul umerilor, relaxează-ți mâinile complet și rotește-ți corpul în jurul axei coloanei vertebrale, crescând complet intensitatea.

Fă acest exercițiu atâta timp cât te simți confortabil, dar amintește-ți să numeri ciclurile de respirație — acestea ar trebui să fie divizibile cu 6 — 6, 12, 18 etc. Publicitate 2.

stai sus ajuta sa pierzi in greutate g flux pierderea de grăsimi

Cocostârcul Acest exercițiu îți dezvoltă agilitatea, echilibrul, coordonarea și îți îmbunătățește circulația sângelui de la picioare. Stai în piciorul stâng, ridică-ți piciorul drept, astfel încât coapsa să fie paralelă cu pământul sau chiar mai sus.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Trage-ți degetele spre tine. Întinde brațul drept, dar nu îl încorda complet.

Menține brațul stâng în jos. Palmele ar trebui să fie rotunjite și relaxate, de parcă ai ține două mingi.

stai sus ajuta sa pierzi in greutate țintă hr pentru arderea grăsimilor

Închide ochii și încearcă să-ți păstrezi echilibrul. Apoi, ridică-te pe vârfurile piciorului. Repetă de ori.

Cum slăbești stând în pat

Publicitate Fă acest execițiu atâta timp cât te simți confortabil, dar nu mai puțin de 10 secunde. Rostogoliri Acestea îți întăresc coloana vertebrală, îmbunătățesc fluxul sanguin al măduvei spinării și te scapă de stres și oboseală.

Stai pe podea. Trage-ți picioarele spre tine, ținându-le strâns cu ambele mâini.

7 activități de zi cu zi care te ajută în lupta cu kilogramele în plus

Rotunjește-ți spatele cât de mult poți. Apleacă-te pe spate, rostogolește-te pe spate și apoi revino la poziția inițială.

stai sus ajuta sa pierzi in greutate cum să ardeți fat pro ana

Fă acest exercițiu pentru cel puțin 12 cicluri de respirație. Hummer Acest exercițiu te ajută să îți relaxezi coloana, mai ales în zona umerilor. Acest exercițiu ar trebui să fie făcut împreună cu cel de mai sus. Stai pe spate.

Un SINGUR exercițiu te va ajuta să SLĂBEȘTI în cel mai scurt timp fără efort

Pune mâna dreaptă pe umărul stâng și mâna stai sus ajuta sa pierzi in greutate pe umărul drept. Rotunjește-ți spatele cât mai mult posibil. Ridică-ți trunchiul și începe să ciocăni ușor podeaua cu spatele.

Fă acest exercițiu timp de câteva cicluri de respirație, dar nu mai puțin de Răsuciri Acest exercițiu îți îmbunătățește mobilitatea și flexibilitatea coloanei, îți întinde mușchii și reduce mărimea taliei.

Principiile pierderii în greutate cu succes după naștere acasă

Este și un mod grozav de a preveni durerile de spate. Stai pe podea cu piciorul drept ridicat în fața ta. Pune piciorul stâng pe podea, în exteriorul coapsei drepte.

stai sus ajuta sa pierzi in greutate puteți pierde în greutate cu combaterea corpului

Întoarce-ți trunchiul spre partea opusă, apăsând cu mâna dreaptă pe podea și cu mâna stângă pe genunchi. Repetă exercițiul pe partea cealaltă. Ține minte să îți întorci capul în direcția opusă răsucirii — astfel, exercițiul va fi mai eficient.

Fă acest exercițiu atâta timp cât te simți confortabil și nu uita de ciclurile de respirație.

Citițiși