Slimming victoria sponge

Produse Cosmetice DrKelen

slimming victoria sponge

Și cu toată energia pe care o cheltuiți pedalând de mile pe diferite terenuri, corpul dumneavoastră are nevoie de combustibil pe parcurs - mult din el.

Deci, care este cel mai bun mod de a aborda mâncarea și băutura pe bicicletă?

O tradiție stabilită la începutul secolului al XIX-lea pentru a tăia păcatele după-amiezii târzii ale celei de-a șaptea ducese de Bedford. Britanicii îi datorează soției regelui Carol al II-lea de origine portugheză, Ecaterina de Braganza, introducerea ceaiului în modul lor de viață în anii Sosită în Anglia cu o zestre încărcată cu frunze de ceai și vase de porțelan, prințesa s-a angajat mai întâi să le prezinte femeilor a curții la obiceiul, care s-a răspândit rapid, prin imitație, printre burghezii, apoi în toată țara.

Matson are o licență de antrenor de nivelul II de la USA Cycling și își petrece o parte semnificativă a sarcinilor sale de antrenor predând strategii nutriționale bicicliștilor care se antrenează pentru o serie de evenimente diferite. Iată câteva sfaturi nutriționale pe care le învață celor care se pregătesc pentru o plimbare de un secol: Slăbiți devreme Cu cât ești mai aproape de greutatea ta ideală, cu atât vei performa mai bine în timpul călătoriei tale de secol.

slimming victoria sponge

Raportul putere-greutate este larg acceptat ca un indicator imens al succesului ciclismului. O modalitate de a vă îmbunătăți raportul este să vă pierdeți greutatea în exces. Cu toate acestea, săptămâna sau două înainte de drumul de de mile nu este momentul pentru a merge la o dietă agresivă de slăbit.

slimming victoria sponge

Din contră. Practica face perfect Plimbările tale lungi până în secolul tău vor ajunge la 70 de mile sau chiar mai mult. Este imperativ să practici o alimentație bună în timpul antrenamentului, astfel încât corpul tău se bazează pe acele obiceiuri bune venite în ziua cursei.

slimming victoria sponge

Matson recomandă să beți o sticlă mare la fiecare oră în slimming victoria sponge unei călătorii de secol și să mâncați la fiecare oră începând cu a doua oră. Așadar, practicați această strategie și în timpul lunilor voastre antrenamente.

Citițiși