Slăbirea meselor sănătoase

Cum să slăbești sănătos | 9 Rețete ușor și rapid de preparat | NutriFitUp

Care este frecvența optimă a meselor pentru a slăbi mai uşor Astfel, noțiunea celor șase sau mai multe "mini-mese" pe zi, suficiente pentru ca organismul să aibă energie până la următoarea îmbucătură, a fost recomandată drept o abordare dietetică mai eficientă pentru slăbit în comparație cu împărțirea hranei în trei mese mai generoase. Însă, știința evoluează și aduce răspunsuri care nu mai sunt atât de radicale, după cum notează CNN.

Foto: Shutterstock "În urmă cu câțiva ani, cu toții credeam că este nevoie de mai multe mese pe zi pentru ca metabolismul să fie alimentat Că focul trebuie hrănit, iar cuptorul trebuie să ardă continuu.

slăbirea meselor sănătoase cum pot să pierd în greutate în siguranță

Însă acea teorie este relativă, iar noi cercetări demonstrează că metabolismul nu încetinește dacă nu se mănâncă de mai multe ori pe zi", a declarat pentru sursa citată Martha McKittrick, dietetician din New York City, cu o experiență de peste 20 de ani în consultanță în domeniul slăbirii.

Un studiu în care au fost implicați aproape 2.

Care este frecvența optimă a meselor pentru a slăbi mai uşor

Cercetarea a arătat de asemenea că o creștere a frecvenței meselor are efecte pozitive asupra nivelelor colesterolului și insulinei. Însă, deși mai multe mese pe zi pot ajuta la preîntâmpinarea fluctuațiilor mari ale nivelului glicemiei, la reducerea senzației de foame și la prevenirea consumului impulsiv de alimente pe parcursul zilei, slăbirea meselor sănătoase cercetări sugerează că mâncatul des ar putea să nu fie cea mai bună soluție.

SLĂBIRE EXTREMĂ 7 ZILE - TOATE MESELE

Însă, experimente controlate efectuate pe oameni au demonstrat că un consum de 12 porții mai mici pe zi în loc de patru mai mari, având același număr de calorii, nu prezintă nici un avantaj din punct de vedere al metabolismului", a explicat Levitsky, citat de Agerpres. Și alți experți sunt de acord cu acest lucru.

slăbirea meselor sănătoase eros vlahos pierdere în greutate

Unele studii promovează chiar ideea că a mânca de mai puțin de trei ori pe zi slăbirea meselor sănătoase fi o abordare mai bună în ceea ce privește controlul numărului de calorii. Potrivit unei cercetări, persoanele care au sărit peste micul-dejun au ingerat cu de calorii mai puțin pe parcursul unei zile în comparație cu cele care nu au sărit peste prima masă.

Cum să slăbești sănătos | 9 Rețete ușor și rapid de preparat

Aportul crește, dar nu atât de mult astfel încât să se egaleze cantitatea peste care s-a sărit", a mai spus el. Așadar, ar trebui să se renunțe la planul nutrițional bazat pe șase sau mai multe porții mai mici, consumate la câteva slăbirea meselor sănătoase distanță una de alta?

slăbirea meselor sănătoase pierde greutate sau grăsime corporală

Nu neapărat, mai arată CNN în articolul publicat online la 2 iunie. Frecvența optimă a meselor ar depinde de mai mulți factori, în funcție de fiecare individ în parte.

La ce ore trebuie să iei fiecare masă, ca să slăbești

Alții mănâncă după ceas, la 7. Problema reală legată de tentații este planificarea.

slăbirea meselor sănătoase cum pot să pierd în greutate în siguranță

Dacă oamenii au un plan nutrițional bun, probabil că se descurcă bine", a precizat Wolper. Frecvența meselor depinde și de rutina zilnică a fiecărei persoane.

  • Cum să slăbești sănătos | 9 Rețete ușor și rapid de preparat | NutriFitUp
  • Nu este suficient să știi ce alimente ai voie să consumi și care îți sunt interzise atunci când vrei să slăbești, cu atât mai mult cu cât nu alimentele în sine sunt problema, ci modul în care noi alegem să le consumăm.

Spre exemplu, pentru o femeie care a devenit recent mamă mâncatul de trei ori pe zi poate fi o adevărată provocare. De asemenea, aspectele legate de starea de sănătate pot dicta alegerea stilului nutrițional cel mai potrivit.

Orarul meselor sanatoase

Spre exemplu, persoanele care au diabet sau care suferă de hipoglicemie se pot simți slăbite sau obosite dacă trece prea mult timp fără să mănânce, prin urmare servirea a șase porții mai mici poate reprezenta cea mai bună alegere.

Același lucru este valabil și pentru cei diagnosticați cu gastropareză, sindromul colonului iritabil, reflux gastroesofagian, dar și pentru persoanele în vârstă.

slăbirea meselor sănătoase fi arzător de grăsime slab

Omul, prin natura sa, este un "consumator oportunist", după cum precizează specialiștii. Secretul stă, însă, în calcularea caloriilor.

Plan de mese saptamanal

O persoană care se ghidează după principiul "totul sau nimic" s-ar putea descurca mai bine cu trei porți mari pe zi în cazul în care o gustare mică s-ar transforma rapid într-una mare, așa cum este cazul nucilor.

E bine dacă obișnuiesc să ronțăie, însă trebuie să își controleze numărul de calorii", a atras atenția McKittrick.

slăbirea meselor sănătoase pierderi strânse

Și mediul înconjurător joacă un rol important. Spre exemplu, dacă biroul este dotat cu o bucătărie dotată cu gustări este mult mai ușor să se apeleze la acestea în loc să se plănuiască mesele sănătoase și să se transporte mâncarea la serviciu. Concluzia specialiștilor este că fiecare stil alimentar oferă beneficii pentru sănătate și pentru slăbit, însă ceea ce este important este să se adopte varianta care funcționează cel mai bine la fiecare individ în parte.

  • 13 Plan de mese saptamanal ideas | alimente sănătoase, jurnal alimentar, planificarea meselor
  • Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa.

Citițiși