Pierderea de grăsimi bazată pe tipul corpului

Cum să SLĂBEȘTI în funcție de FORMA CORPULUI - Pierderea în greutate de tipul corpului

Linia de jos Pierderea grăsimii abdominale sau grăsimea din burtă este un obiectiv obișnuit de pierdere în greutate. Grăsimea abdominală este un tip deosebit de dăunător. Cercetările sugerează legături puternice cu boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă 1.

Din acest motiv, pierderea acestei grăsimi poate avea beneficii semnificative pentru sănătatea și bunăstarea ta.

Cum să SLĂBEȘTI în funcție de FORMA CORPULUI - Pierderea în greutate de tipul corpului

Puteți măsura grăsimea abdominală prin măsurarea circumferinței din jurul taliei cu o bandă. Măsurile de peste 40 cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei sunt cunoscute sub numele de obezitate abdominală 2.

Anumite strategii de pierdere în greutate pot viza țesutul adipos mai mult decât alte zone ale corpului.

lacul jackson pierdere în greutate tallahassee fl pierdere în greutate peste tot

Iată 6 moduri bazate pe dovezi de a pierde grăsimea din burtă. Evitați zahărul și băuturile îndulcite cu zahăr Alimentele cu zahar adaugat sunt pierderea de grăsimi bazată pe tipul corpului pentru sanatatea ta.

xy pierderea în greutate pierderea de grăsime deblocată

Mâncarea multor din aceste tipuri de alimente poate provoca creștere în greutate. Studiile arată că adaosul de zahăr are efecte unic nocive asupra sănătății metabolice 3. Numeroase studii au indicat că excesul de zahăr, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la acumularea de grăsimi în jurul abdomenului și a ficatului 6.

Zahărul este jumătate de glucoză și jumătate fructoză.

Ești un corp de mere?

Pierderea de grăsimi bazată pe tipul corpului mănânci mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și este obligat să-l transforme în grăsime 4, 5.

Unii cred că acesta este principalul proces din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății. Crește grăsimea abdominală și grăsimea hepatică, ceea ce duce la rezistența la insulină și la diverse probleme metabolice 7.

Zahărul lichid este mai rău în această privință. Creierul nu pare să înregistreze calorii lichide în același mod ca și caloriile solide, așa că atunci când beți băuturi îndulcite cu zahăr, ajungeți să mâncați mai multe calorii totale 8,9. Încercați să minimalizați cantitatea de zahăr din dieta dvs. Aceasta include băuturi îndulcite cu zahăr, soluții zaharoase, sucuri de fructe și diverse băuturi cu conținut ridicat de zahăr.

Citiți etichetele pentru a vă asigura că produsele nu conțin zaharuri rafinate.

1. Evitați zahărul și băuturile îndulcite cu zahăr

Chiar și alimentele comercializate ca alimente de sănătate pot conține cantități semnificative de zahăr. Rețineți că nimic din toate acestea nu se aplică fructelor întregi, care sunt extrem de sănătoase și au o multime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Acest lucru este valabil în special în cazul băuturilor zaharoase precum băuturile răcoritoare.

Slăbitul din greutate Vs. Pierderea de grăsime din partea superioară a corpului, Exerciții pentru slăbit în zona umerilor Secretele Caloriilor Răspunsul 2: O mulțime de oameni au această întrebare, iar răspunsurile pot fi destul de frustrante, deoarece formatorii cad în ambele tabere. Persoanele care caută să piardă multă greutate ar beneficia probabil de un antrenament complet al corpului, deoarece este probabil să rămână active pe picioarele lor pentru perioade mai lungi de timp. Unii oameni, de asemenea, consideră că antrenamentele complete ale corpului imită viața reală mai mult, deoarece nu sunteți specializați la fel de mult decât să vă împărțiți părțile corpului în pierderea de grăsime din partea superioară a corpului zile.

Mănâncă mai multe proteine Proteina poate fi cel mai important macronutrient pentru pierderea în greutate. Dacă pierderea în greutate este obiectivul dvs. Proteina nu numai că vă poate ajuta să slăbiți, dar vă poate ajuta și să evitați redobândirea greutății Proteinele pot fi deosebit de eficiente în reducerea grăsimilor abdominale. Un alt studiu a indicat că proteina a fost legată de o șansă semnificativ redusă de câștig de grăsime abdominală de peste 5 ani la femei Acest studiu a legat, de asemenea, carbohidrații rafinate și uleiuri la mai multe grăsimi abdominale și legături de fructe și legume la grăsimi reduse.

Prin urmare, aceasta poate fi o gamă bună de încercat.

Merele pot beneficia de o dietă slab glicemică

Încercați să vă măriți aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouă întregi, pește, leguminoase, nuci, carne și produse lactate. Când urmați o dietă vegetariană sau vegană, consultați acest articol despre cum vă puteți crește aportul de proteine.

pierdere în greutate portland tx ce exercitii sa fac la sala pentru slabit

Dacă vă luptați cu obținerea suficientă proteină în dieta dvs. Puteți găsi multe opțiuni de pudră proteică online.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Mai multe studii sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva grăsimilor abdominale. Mănâncă mai puțini carbohidrați Mâncând mai puține carbohidrați este un mod foarte eficient de a pierde grăsime. Aceasta este susținută de numeroase studii. Când oamenii taie carbohidrați, pofta de mâncare scade și pierd în greutate Mai mult de 20 de studii randomizate controlate au arătat acum că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc uneori la pierderi în greutate de ori mai mari decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi 19, 20, Acest lucru este valabil chiar și atunci când cei din grupele cu conținut scăzut de ardeți ergometrul de grăsime au voie să mănânce atât cât își doresc, în timp ce cei din grupele cu conținut scăzut de grăsimi sunt restricționate în calorii.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați conduc, de asemenea, la reduceri rapide ale greutății apei, ceea ce oferă oamenilor rezultate rapide. Oamenii văd adesea o diferență pe scara în zile.

fuszning fusion fusion ellen pierde greutatea bjj

Studiile care au comparat dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut redus de grăsimi indică faptul că consumul scăzut de carbohidrați reduce în mod special grăsimile din abdomen și din jurul organelor și ficatului 22, Acest lucru înseamnă că o parte din grăsimea pierdută pe parcursul unei alimentații cu conținut scăzut de carbohidrați este grăsime abdominală dăunătoare.

Trebuie doar să evitați glucidele rafinate - cum ar fi zahărul, bomboanele și pâinea albă - ar trebui să fie suficiente, mai ales dacă vă mențineți aportul ridicat de proteine.

Remedii Naturale pentru curățarea vaselor de sânge de depozitele de grăsimi

Dacă obiectivul este să scadă rapid în greutate, unii oameni își reduc aportul de carbohidrați la 50 de grame pe zi. Acest lucru îți pune corpul în cetoză, o stare în care corpul tău începe să ardă grăsimi, deoarece combustibilul principal și pofta de mâncare sunt reduse. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, pe lângă pierderea în greutate. De exemplu, aceștia pot îmbunătăți semnificativ sănătatea la persoanele cu diabetici de tip 2 Mănâncă alimente bogate în fibre Fibrele dietetice sunt în mare parte substanțe vegetale indigestibile.

Politica De Confidențialitate 17 sfaturi privind pierderea în greutate pe baza tipului de corp Se pare că există o dietă de tip corp. Descoperiți cele mai bune sfaturi pentru forma dvs.

Mâncarea multă fibră poate ajuta la pierderea în greutate. Cu toate acestea, tipul de fibră este important.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Se pare că mai ales fibrele solubile și vâscoase au un efect asupra greutății tale. Acest gel poate încetini dramatic mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv. De asemenea, poate încetini digestia și absorbția nutrienților.

gc life slimming cafea amețit la pierderea în greutate

Rezultatul final este o senzație prelungită de plinătate și apetit redus

Citițiși