Cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi

În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi

Este important să vă cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi proteinele, grăsimile și carbohidrații pentru a pierde în greutate. Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine. În unele dintre aceste macronutrienți sunt substanțe nutritive mai specifice.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi

Carbohidrații constau din zaharuri, alcooli de zahăr, amidonuri, fibre solubile și fibre insolubile. DV pentru fibre dietetice, care este alcătuit atât din fibre solubile cât și insolubile, este de 25 de grame.

Proteinele sunt de neînlocuit

Grăsimea constă din ozonul slăbit adalah multe tipuri de grăsimi, cum ar fi grăsimi monoinsaturate, grăsimi polinesaturate, grăsimi saturate și grasimi nesaturate. Nu există o valoare zilnică DV pentru grasime monosaturata și grăsimi polinesaturate, dar acestea sunt grăsimile sănătoase care ar trebui să constituie majoritatea dietei. Grăsimile nesănătoase sunt grăsime saturată și grasimi nesaturate. DV pentru grăsime saturată este mai mică de 20 de grame pe zi și nu există DV pentru grasimi nesaturate — deoarece este recomandat să consumi puțin sau niciuna.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi

Aportul zilnic recomandat de proteine, grăsimi și carbohidrați adaugă de fapt 1. Acest lucru se datorează faptului că de calorii provin din proteine, calorii provin din grăsimi și 1.

Cu toate acestea, nu trebuie să urmați o dietă standard pentru a mânca 2. Puteți crea, de asemenea, un raport carbohidrat-proteină-grăsime de macronutrienți care să se potrivească nevoilor dvs.

Ce sunt macros?

Citeste mai mult: 11 nutrienți americani nu obțin suficient Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine Pentru a înțelege cum să distribuiți cel mai bine aportul de macronutrienți, trebuie să înțelegeți câte calorii să consumați în fiecare zi.

Deși majoritatea oamenilor mențin o dietă de aproximativ 2.

Alcoolul nu se calculează în cele mai bune raporturi de nutrienți pentru pierderea în greutate. Experții continuă să dezbată raportul optim dintre cele trei surse principale de nutrienți pentru pierderea în greutate. Ceea ce este mai important decât raportul precis dintre macronutrienți este arderea mai multor calorii decât mâncați. O calorie este o calorie, dar s-ar putea să vă fie mai ușor să respectați un plan de dietă care vă permite să mâncați ceea ce doriți cel mai mult. Nutrienți Carburile îți furnizează corpul cu patru calorii pe gram și provin în general din surse vegetale.

Suma exactă de care aveți nevoie variază în funcție de vârsta, sexul și câtă activitate fizică desfășurați. Puteți utiliza Ghidurile dietetice pentru graficele americane pentru a afla cantitatea care vi se potrivește cel mai bine și pentru a vă da seama de grasimea ideală de carbohidrat-proteină de acolo.

Dacă vrei să slăbești, probabil că îți reduci aportul caloric.

În unele cazuri, veți dori să modificați simultan raportul carbohidrat-proteină-grăsime și aportul caloric simultan. Potrivit Școlii Medicale Harvard, doar reducerea consumului de calorii cu orice între și 1.

Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire. El nu este altceva decat o diferenta matematica, cu minus. Este rezultatul negativ al caloriilor consumate de organism intr-o anumita perioada de timp vs caloriile ingerate prin mancare si bautura, in aceasi perioada de timp.

Cu toate acestea, oamenii mai trebuie să mănânce un număr minim de calorii sau pot suferi de deficiențe de nutrienți. Bărbații ar trebui să consume cel puțin aproximativ 1.

cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsimi

Dacă vă luptați să determinați raportul exact de macronutrienți de care aveți nevoie zilnic, multe aplicații vă pot ajuta și oferi recomandări. În mod alternativ, dacă aveți o idee despre raportul carbohidrat-proteină-grăsime de care aveți nevoie, dar doriți să evaluați diferite raporturi, puteți introduce potențiale macro-uri pentru pierderea în greutate folosind calculatoarele online și vedeți ce raport se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Citeste mai mult: 13 activități zilnice care ard mai mult de de calorii Citește și Lista carbohidraților cu acțiune rapidă Creșterea pierderilor de grăsime și greutate Deși poate părea contraintuitiv creșterea consumului de grăsime pentru a pierde în greutate, dietele bogate în grăsimi, cunoscute și sub denumirea de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, au adesea succes în a ajuta oamenii să slăbească.

Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs. Unele recomandări sunt specifice, în timp ce altele lasă o fereastră mare pentru experimentare. În cele din urmă, trebuie să vă dați seama ce funcționează cel mai bine pentru corpul vostru. Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și dietele ketogene nu elimină carbohidrații în întregime, ci le reduc semnificativ. Conform unui studiu din decembrie în Jurnalul Colegiului Medicilor de Familie din Canada și a unui studiu din septembrie în Jurnalul Indian de Cercetări Medicale, aportul de carbohidrați din dietele ketogene este de obicei între 20 și 50 de grame pe zi.

Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine

Carbohidrații numărați sunt carbohidrati neti, care sunt carbohidrați minus conținutul de alcool în fibre sau zahăr. Dacă ați consumat o dietă standard, acest lucru înseamnă că aportul de carbohidrați va fi de aproximativ 10 până la 20 la sută din ceea ce a fost.

  • Slimming de seară tops
  • Это просто область, где октопауки и другие существа могут жить, не зная регламентации и оптимизации, необходимых для развития и выживания колонии.

Pentru a reduce carbohidrații cu o cantitate atât de dramatică și pentru a nu muri de foame, trebuie să crești consumul de alți macronutrienți.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și ketogeni cresc conținutul de grăsimi. Dacă nu sunteți un fan al unei reduceri substanțiale de carbohidrați, puteți încerca, de asemenea, diete cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt un pic mai flexibili, precum Atkinso dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, care permite oamenilor să consume de grame de carbohidrați net pe zi.

  • RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE -
  • Glucomannan pierdere în greutate ncbi
  • Linia de jos O tendință recentă a pierderii în greutate este numărarea macronutrienților.

Mai mulți carbohidrați pentru pierderea în greutate Deși carbohidrații au o reputație proastă pentru a contribui la creșterea în greutate, este posibil să consumi o dietă bogată în carbohidrați și, de asemenea, să slăbești. Aceste diete sunt, în esență, opusul dietei ketogene, deoarece sunt bogate în carbohidrați și sărace în grăsimi. Acestea tind să prezinte alimente bogate în fibre, sărace în grăsimi saturate, sărace în carbohidrați rafinați și calorii reduse. De asemenea, au și alte beneficii, cum ar fi nivelul redus de trigliceride, îmbunătățirea tensiunii arteriale și creșterea hormonilor de sațietate.

Citițiși